Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

سیاستگذاری های کلان در حوزه دندانپزشکی ناموفق بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سیاستگذاری های کلان در حوزه دندانپزشکی ناموفق بوده است.

سه شنبه در دیدار با اعضاء هیات مدیره انجمن دندانپزشکان خرم آباد و اعضاء دندانپزشکی نظام پزشکی که بمناسبت گرامیداشت روز دندانپزشک انجام شد، بیان داشت:
سیاستگذاری های کلان در حوزه دندانپزشکی ناموفق بوده است؛ از این رو باید مشکلات و مسائل درمانی جامعه بویژه در حوزه دندانپزشکی اصلاح و ساماندهی شوند.
 وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت توسط رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت استفاده از این فرصت تاریخی به نفع مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت حوزه سلامت، سیاست های کلی ابلاغی از جانب رهبر انقلاب در اولویت اول دولت تدبیر و امید قرار گرفته است و با این حال همه باید متعهدانه و مسئولانه و با تعامل مثبت و سازنده مشکلات و مسائل درمان و دندانپزشکی را اصلاح و ساماندهی کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: حل مشکلات و مسائل صنوف مختلف تخصصی پزشکی جز با مشارکت و تعامل سازنده اعضای متخصص آن صنف شدنی نیست؛ لذا دندانپزشکان نیز باید با بیان دیدگاههای تخصصی، استفاده از روش ها و راه های خلاقانه، ابتکاری و نو و با تعامل مثبت و سازنده در جهت ارتقاء خدمات دندانپزشکی و حل مسایل و مشکلات حوزه کاری خود تلاش کنند.
 ساکی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نظرات و دیدگاه های سازنده صاحب نظران متخصص در حوزه های مختلف استفاده می کند.

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.