Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

نشست شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی تشکیل شد

 

آغاز سیاستگذاری برگزاری مراسم هفته روابط عمومی

نشست شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ به‌منظور تبادل نظر به‌منظور برنامه‌ریزی جهت هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته با حضور اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد.

به گزارش پول پرس، سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ با بیان این مطلب اظهار داشت: در این نشست مسائل و دغدغه‌های امروز خانواده روابط‌عمومی طرح شد و اساتید و اعضای شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی راهکارهایی را برای رفع این دغدغه‌ها و مشکلات مطرح کردند.


وی افزود: تلاش برای خودشناسی روابط‌عمومی‌ها، ترسیم سیمای به‌روزشده روابط‌عمومی ایرانی، بازنگری در تصویر ارائه شده از روابط‌عمومی در جامعه، ترسیم الگوی تولید- مصرف خدمات روابط‌عمومی، افزایش تعامل با جامعه بین‌المللی روابط‌عمومی، الگوسازی و استاندارسازی در حوزه‌های نیروی انسانی، تولید دانش و خدمات، توجه به طرح مسائل کاربردی و مهارتی در همایش‌ها و… از جمله محورها و اولویت‌های ترسیم‌شده در این جلسه برای تعیین مسیر پیش روی برنامه‌های هفته روابط‌عمومی در سال جاری و سال‌های آتی بوده است.


کاظمی دینان با اشاره به اینکه دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران از ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با حمایت انجمن‌ها، اساتید، مدیران و فعالان این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای را برای هفته روابط‌عمومی ۱۳۹۳ تدارک دیده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» در روز ۲۷ اردیبهشت و سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با محور «روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها» در روز ۲۸ اردیبهشت در تهران و نشست‌های علمی در استان‌های دیگر اشاره کرد.


گفتنی است در نشست شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، باقر ساروخانی، احمد روستا، یونس شکرخواه، اسماعیل قدیمی، محمدرضا رسولی، احمد یحیایی ایله‌ای، حمید ضیایی‌پرور، صدیقه ببران، فیروزه مظفری، مجتبی نظری، علیرضا امیرپور، سیدغلامرضا کاظمی دینان، امیرعباس تقی‌پور، امیر لعلی، علی شوقی بنام، بهروز تقی‌پور، منصور ساعی، میرزابابا مطهری‌نژاد، ناصر رزاق‌منش، سعید شهبازی، محمدرضا حقیقی و بهنام تقی‌پور حضور داشتند.

 

 

 

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.