Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

کمک به رشد صنعت گردشگری (توریسم) در انگلستان

صنعت گردشگری یکی از بزرگترین صنایع انگلستان است. این صنعت به ایجاد ثروت و شغل در سراسر کشور کمک می­کند و می­تواند حیات جدیدی را به مناطق ویران شده ببخشد.

ما به دنبال کمک به رشد اقتصادی انگلیس هستیم، بعلاوه به دنبال فعالیت­های سرمایه­ گذاری و سایر اقدامات ارتقاءبخش هستیم که در نتیجه­­­ ی آن مردم بیشتری را به بازدید و کاویدن در بخش­های مختلف انگلیس ترغیب کند. همانند دیگر صنایع، برای صنعت گردشگری نیز، تمام قوانین غیرضرورری که تجارت توریسم را سخت و پرهزینه می­کند، حذف می­کنیم.

اقدامات

به منظور غنی ­سازی بخش­های مختلف صنعت گردشگری، اقدامات زیر صورت گرفته است:

سرمایه‌گذاری برای بازدید از انگلیس: به موازات بخش خصوصی، بر روی بازدید از انگلیس سرمایه ­گذاری کردیم تا اقدامات بازاریابی را پیش برده و از این طریق مردمی که در انگلیس زندگی می­کنند را تشویق کنند تا تعطیلات خود را در انگلیس به سر برند (توریسم داخلی).

به موازات بخش خصوصی، سرمایه­ گذاری 100 ملیون پوندی برای بازدید از انگلیس صورت گرفته است تا صنعت گردشگری بین­ المللی را تشویق کند. اقدام تصویر "بریتانیای بزرگ"، بیش از 22 ملیون پوند برای بازدید از انگلیس فراهم کرده است. روی هم رفته برآورد ما این است که با این دو اقدام، 4.6 ملیون بازدیدکننده بیشتر خواهیم داشت و 2.2 ملیون پوند در اقتصاد انگلیس سرمایه ­گذاری و 60.000 شغل بین2014 تا 2015 ایجاد خواهد شد.

ارتقاء صنعت گردشگری انگلیس: با صنعت گردشگری همکاری می­کنیم تا رشد این صنعت را راحت­تر سازیم و این امر از طریق شرکت در جلسات و رخدادهای تجارت بین­ الملل، توصیه به اتخاذ راه‌هایی که استانداردها را افزایش می­دهد و مرور قوانین و مقرارت موثر در صنعت گردشگری صورت می­گیرد.

پیشینه

صنعت گردشگری هر ساله 115 بلیون پوند درآمد اقتصادي ایجاد می­کند و از 2.6 ملیون شغل حمایت می­کند.

بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2012 لندن، نمایش کشور انگلیس به جهان بود. توجه رسانه به لندن در 2012، از زمان جشن افتتاحیه المپیک تا زمان جشن پایانی پاراالمپیک، تمام جذابیت­ های انگلیس را به جهانیان نشان داده و این کشور را کشوری جالب برای بازدید عموم معرفی کرد.

با تقویت اقدامات بزرگ (GREATcampaign) در صدد گسترش توانایی اقتصادی لندن در 2012 بودیم و این امر از طریق ارتقاء بخشیدن به اموری بود که کشور انگلیس را به نوعی کشوری برجسته و استثنایی نشان دهد. مضامین این اقدامات شامل: طبیعت، فرهنگ، خلاقیت، میراث تاریخی، کارآفرینی، فضای سبز، ابداع، دانش و آگاهی، فروشگاه‌ها، ورزش، موزیک و فناوری است.

یکی از موضوعات مهم این اقدامات، افزایش شمار گردشگرانی است که از انگلیس دیدن می­ کنند. به همین منظور 22 میلیون پوند برای بازدید از انگلیس فراهم کرده ­ایم که بتواند اقدام بزرگ خود را حداقل تا 2015 به انجام برساند. در دسامبر 2012 اطلاع دادیم که 12 میلیون پوند دیگر صرف عناصر گردشگری شده است.

علاوه بر این ما به صنعت گردشگری از طرق زیر کمک کرده‌ایم:

-        فراهم کردن 1.7 ملیون پوند برای سرمایه‌گذاری قابل دسترس، برای کسانی که 500 محل کارآموزی جدید صنعت گردشگری دایر می­کنند و به 1500 شغل کمک می­کنند.

-        آسان‌سازی فرآیند دریافت مجوز، چاپ راهنمای دریافت مجوز به 6 زبان در سال2011، تهیه فرم دریافت مجوز کامپیوتری، و ساده کردن دریافت وام برای چینی‌هایی که قصد سفر به انگلیس را دارند.

-        فراهم کردن 80 توصیه برای تغییر یا کاهش مقررات، شامل 60 مقررات مربوط به بیمارستان، غذا و نوشیدنی به عنوان خط قرمزهای حکومت.

 

 

ابراهیم غلامپور آهنگر

دانشجوی دکتری سیاستگذاری عمومی

منبع: https://www.gov.uk/government/policies


تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.