Login Register

ورود به حساب کاربری

نام کاربری
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name
نام کاربری
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
پست الکترونیکی *
تکرار پست الکترونیکی *

اعلام آمادگی ایران در زمینه تأمین نیازهای بخش دندانپزشکی سوریه


دکتر فادیه دیب، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس جمهوری عربی سوریه و رئیس سندیکای دندانپزشکی آن کشور با دکتر محمدحسین نیکنام، مشاور وزیر در امور بین الملل و نماینده ویژه وزیر در امور سوریه ملاقات کرد.

 

به گزارش وب دا؛ در این دیدار، طرفین راه های همکاری دو کشور در زمینه تأمین نیازهای بخش دندانپزشکی کشور سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. دکتر نیکنام بر آمادگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین شرکت های ایرانی فعال در حوزه دندانپزشکی برای هرنوع همکاری لازم با طرف های سوری تأکید کرد.

در این دیدار که سفیر جمهوری عربی سوریه در جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی دارویی و تجهیزات پزشکی کشور و رئیس بخش اقتصادی اداره امور بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند طرفین بر ادامه همکاری های بهداشتی- درمانی فیمابین تاکید کردند.

گفتنی است: خانم دکتر فادیه دیب، به دعوت رئیس کمیسیون سیاست خارجی کشورمان برای یک دیدار دو روزه به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است.

 

منبع:

http://behdasht.gov.ir/?siteid=1&siteid=1&pageid=127&newsview=104744

تهیه خبر: صدیقه صلواتی، دانشجوی سیاستگذاری سلامت

تماس با ما

جهت ارتباط با مدیریت، ارسال انتقادات و پیشنهادات و نیز ارسال مقالات و اخبار حوزه سیاست گذاری می توانید با نشانی الکترونیکی زیر تماس حاصل فرمایید .

info@ippra.com

ایپرا تلاش خواهد کرد، در کمترین زمان، به مکاتبات شما پاسخ داده و ترتیب اثر دهد.

درباره ما

 تارنمای «تجزیه و تحلیل سیاست گذاری عمومی» (ایپرا/Ippra) پایگاهی تخصصی است جهت استفاده اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه سیاست گذاری عمومی که با هدف توسعه و ترویج گرایشات سیاست گذاری در حوزه فرهنگ، سلامت، علم، صنعت و تجارت فعالیت می کند. در این نشانی اینترنتی می توانید خبرهای سیاست گذاری داخل و خارج از کشور را دنبال و نیز مقالاتی در زمینه بهترین نمونه های سیاست گذاری ایران و سایر نقاط جهان را، مطالعه کنید. ایپرا همچنین، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی، کلاس ها و مجموعه های کارگاهی مرتبط با این حوزه را برای ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی تضمین می کند.